Nissan GT-R Forum banner
1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
29 Posts
Getting up is the easiest of any climb.
But that's gotta be one hell of an adrenaline rush!
 

·
Registered
Joined
·
61 Posts
That is INSANE! Gave me the willies just watching it.
 

·
Your ad here! ;-)
Joined
·
627 Posts
That's my hometown... FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!! It's not that tall of a bridge but still - major balls. What's funny is that in US, you would have cops on the bridge before he even started climbing... We used to do similar kind of crazy shit - there was this old "Kalancha" - a fire observation tower, circa 1970's. Keep in mind, in USSR you had very limited telephone communications. Many people didn't have phones in their houses. So you had a regional fire watch - they'd sit in a tower, looking out for fires. If fire happened, they'd alert local fire department. These towers were pretty fucking high - maybe 100ft or so. We had one in a forest next to our house (see below):



We climbed on this bitch and one of my buddies was into gymnastics - fucking badd assssss! He climbed out of the basket, pinned his feet under a bar that ran below and was hanging upside down, holding on by his feet only. He then proceeded to do sit ups, touching his toes. After he did 20, climbed back in. I nearly shat brix, the dude didn't even break sweat.

Fucking crazies down there - but that's what you did for fun....
 

·
Registered
Joined
·
74 Posts
Hahaha sounds accurate Cynep :p Us Russians/Ukrainians are always doing [stupid] stuff that no one else would ever think about doing, mainly because they're scared and too logical haha.

apathetic recklessness ftw.
 

·
Registered
Joined
·
29 Posts
parkor, nice.
 

·
Your ad here! ;-)
Joined
·
627 Posts
parkor, nice.
Yeah, fucking love it! Wish I was younger/more athletic - I'd be all over this shit.

Check this (awesome music too):
 

·
Registered
Joined
·
805 Posts
I used to do this kind of crap all the time when I was really young but these guys take it to a really extreme level. They spend weeks perfecting these moves.
 

·
Your ad here! ;-)
Joined
·
627 Posts
See what happens when you don't give kids 5000 channels of shit like jersey shore or 100 variants of the idol.

This needs an MTVention
 
1 - 15 of 15 Posts
Top