Nissan GT-R Forum banner

New Norwegian newbie

6009 Views 26 Replies 14 Participants Last post by  Carig5A
Hi :)
Here is my GT-R.
It`s a -09 with only eksterior and exhaust mods.
So people, love it or hate it?

Attachments

See less See more
1 - 20 of 27 Posts
...and the last one :)

Attachments

See less See more
Nice Ride!!!!!Welcome!
Nice car! If you need anything for it, we´re in Sweden so very close to you.
See less See more
overdone IMHO, but still sick! big ups for a pretty clean job overall!
Awesome color OP. Does anyone know how difficult to paint match this color? Is it difficult like the SS? BTW OP, what exhaust is that?
Nice car!
Welcome from a fellow Norwegian
See less See more
Awesome color OP. Does anyone know how difficult to paint match this color? Is it difficult like the SS? BTW OP, what exhaust is that?
Its GTC-titan from downpipe :)
Thanks for all replies

Its great to see people from Norway/sweden in here:)
See less See more
I like it! The rear wing is a bit much for me though. I would also replace the stock wheels.
I like it! The rear wing is a bit much for me though. I would also replace the stock wheels.
Amuse wing will stay on, but i am looking for some matte black deep concave wheels, 21 or 22"
See less See more
Gratulerer med grom bil! Voksen vinge på bilen! Har du planer om å registrere den?
Det er gjerne bare en håndfull GT-R' i Norge så langt.
Gratulerer med grom bil! Voksen vinge på bilen! Har du planer om å registrere den?
Det er gjerne bare en håndfull GT-R' i Norge så langt.
Hei og takk for det. Vingen er ikke så brutal i virkeligheten. Denne kom til Norge høsten 2008(etter å ha vært registrert en dag i statene),og
avgiftene er på rundt 700.000 i dag. Jeg tviler på at jeg registrerer den med det første.
Er faktisk endel Gt-Rèr i Norge, jeg tipper det er rundt 15-20stk.
Har du flyttet,eller bor du i Norge?
Gt-R i Gatebil Magazine i sommer om du vil lese :)

Attachments

1 - 20 of 27 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.