Nissan GT-R Forum banner

R35 uwaga jako codzienna czynność?

5.5K views 63 replies 30 participants last post by  Parabat  
#1 · (Edited)
Cześć wszystkim, jestem tu nowy i zastanawiam się, czy mogę jeździć R35 jako codziennym autem w Minnesocie. W zeszłym roku miałem 991.2 Turbo S w kolorze Miami blue i uwielbiałem ten samochód, ale nie uwagę. Na naprawdę złą pogodę mam Subaru Outback, żeby się wtopić w tłum, ale prawdopodobnie wyposażyłbym GTR w opony zimowe.

Jeśli chodzi o czynnik uwagi (albo jak to ujęła moja żona, "spektakl"). Uwielbiam te spotkania, kiedy na stacji benzynowej rozmawiam z innym entuzjastą motoryzacji, który zauważa mój samochód! Ludzie robiący zdjęcia na autostradzie, nie jestem w to za bardzo wkręcony. (To się zdarzyło z moim 911)

Moje pytanie brzmi więc, czy R35 w dyskretnym kolorze, takim jak biały lub srebrny, może się wtopić w tłum? To tylko Nissan!? Czy może łudzę się, że to będzie kolejny spektakl, którego moja żona będzie nienawidzić?

Ostatnia uwaga, chcę samochód z późniejszego modelu, np. 2020 lub później, bez modyfikacji, a jeśli miałbym wybór, byłby to premium lub może fioletowy T-spec. Ale T-Spec może stworzyć taką samą sytuację jak 911, z której moja żona nie była zadowolona.

Dzięki, czekam na realne opinie od tej grupy na temat tego, jak wygląda dzień z tymi samochodami! Mam w swojej kolekcji kilka innych starszych BMW, a mój syn ma Civic Type R z 2021 roku, a codziennym autem mojej żony jest Toyota Land Cruiser z 2017 roku. Nie jestem więc obcy japońskim samochodom, ale jestem głównie fanem niemieckich samochodów.
 
#2 ·
Jedynymi ludźmi, którzy do mnie podchodzą, są osoby z branży motoryzacyjnej, które wiedzą, co to jest GTR. Jestem z tego zadowolony... To lepiej niż ktoś, kto nic nie wie, widzi coś efektownego i mnie denerwuje. Jednym z wielu powodów, dla których wybrałem GTR, jest to, że nie chciałem zwracać na siebie uwagi przypadkowych osób na światłach, stacjach benzynowych itp.

Przejechałem przez Chick-fil-A drivethrus i oznaczyli to jako mustanga 🤣

Jestem zadowolony z mojego wyboru.
 
#3 ·
Znakomicie! Właśnie tego po części się spodziewałem. To dziwne, ale nie chcę krzykliwych osądów dotyczących samochodów, ale wciąż chcę supersamochodu, który będzie dla mnie niesamowitym samochodem halo, którego będę mógł doświadczać w sposób półprywatny.

Więc... czy fioletowy T-spec z 2024 roku przekracza granicę, stając się zbyt ostentacyjnym?
 
#5 ·
Mam Takumi T-spec z 2024 roku (oryginalnie Midnight Purple), ale jest on pokryty zieloną folią PPF zmieniającą kolor. Ludzie cały czas mnie filmują lub próbują się ze mną ścigać. Zeszłej nocy dzieciak przejechał obok w Priusie, filmując mnie z włączonym fleszem, gdy zatrzymałem się na światłach. Być może będziesz miał więcej szczęścia ze srebrnym, który moim zdaniem wygląda naprawdę dobrze i jest bardziej stonowany (miałem 2024 Supersilver przez 1,5 miesiąca przed Takumi). I żebyś wiedział, Midnight Purple w R35 jest NAPRAWDĘ ciemny. Wszystko inne niż bezpośrednie światło słoneczne i będzie wyglądać prawie czarno. Wiem, że to może być herezja, ale dlatego zdecydowałem się na kolorową folię PPF. Nawet w salonie wyglądał bardzo ciemno. Inny facet w mojej okolicy ma T-Spec z 2021 lub 2023 roku w kolorze Midnight Purple i widziałem, jak zamieniał się miejscami z innymi ludźmi podczas spotkań, żeby zostać w słońcu. Może pomóc z uwagą, ale złote felgi mogą to zniwelować haha
 
#6 ·
Myślę, że to zależy od tego, gdzie mieszkasz. W DFW założyłbym się, że GTR przyciąga znacznie więcej uwagi niż 911. Za każdym razem, gdy nim jeżdżę, przyciąga uwagę. Wczoraj ktoś wystawił rękę przez okno, żeby zrobić zdjęcie, gdy przejeżdżali obok. A mój wygląda jak z fabryki, jest tylko FBO. W żaden sposób nie jest to jednak uciążliwe ani frustrujące.
 
#17 ·
Myślę, że to zależy od tego, gdzie mieszkasz. W DFW założyłbym się, że GTR przyciąga znacznie więcej uwagi niż 911. Za każdym razem, gdy nim jeżdżę, przyciąga uwagę. Dopiero wczoraj ktoś wystawił okno, żeby zrobić zdjęcie, gdy przejeżdżał obok. A mój wygląda jak z fabryki, to tylko FBO. W żaden sposób nie jest to jednak irytujące ani frustrujące.
Jestem w Houston i otrzymuję znacznie więcej uwagi na moje GTR (23 Red Nismo i 24 Takumi) niż na moje Porsche (991.1 Lava Orange GT3RS i 997.2 Red GT3). Mam na myśli każdą wizytę na stacji benzynowej, w restauracji i w klubie golfowym, gdzie otrzymuję zdjęcia / komentarze na temat GTR. Uważam, że jest ich znacznie mniej na drodze niż Porsche, które wydają się być wszędzie.
 
#10 ·
Mam super srebrny samochód z 2024 roku i jeżdżę nim codziennie. Zabieram go do pracy i na zakupy. Powiem wam, że mam go już ponad rok i uwaga, jaką przyciąga, różni się od mojego M4. Z doświadczenia powiem, że jest o wiele więcej fanów BMW niż GTR. To dyskretny samochód, dobrze się wtapia. Ludzie, którzy mają oko i znają GTR, podejdą, porozmawiają i zrobią zdjęcia. Dla większości to srebrny, dwudrzwiowy samochód. Mieszkam w socal, myślę, że tutaj najprawdopodobniej zobaczysz droższe samochody, takie jak lambo, Ferrari i inne modele z tej wyższej kategorii. Myślę, że chodzi o to, że jak wiesz, to wiesz.
 
#14 ·
Mam 6500 na moim 2024 i dostałem go w kwietniu 2024.

Przy okazji, czy wykonaliście jakiś serwis? Właśnie wymieniłem wszystkie płyny i przednie hamulce z tarczami. Nie wiem, jak hamulce tak szybko się skończyły, ale tak się stało. Więc wydałem około 8 tysięcy na cały serwis plus 1 rok optymalizacji.
 
#15 ·
Mam 6500 na moim 2024 i dostałem go w kwietniu 2024.

Przy okazji, czy robiliście jakiś serwis? Właśnie wymieniłem wszystkie płyny i przednie hamulce z tarczami. Nie wiem, jak hamulce tak szybko się skończyły, ale tak się stało. Wydałem więc około 8 tysięcy dolarów na cały serwis plus 1 rok optymalizacji
Zastąpiłem tarcze i klocki tarczami Paragon Performance z nacięciami i klockami P3. Kosztowały około 2150 dolarów z wysyłką za wszystkie cztery tarcze/piasty, klocki i tytanowe podkładki. Zrobiłem to sam. Bardzo łatwe. To całe mokre OEM hamulce rdzewiejące razem mnie irytowało. Przeszedłem również na Michelin PS4s 285/35 przód i 295/35 tył. AMSOIL i filtr co 3500. Następna wymiana oleju przy 10 tysiącach. Mój 12-miesięczny POS również za kilka miesięcy.
 
#18 ·
Dzięki wszystkim, to bardzo pomocne.

Nie kupię niczego od BMW. Jestem 25-letnim członkiem klubu BMW Car, ale wszystko, co zrobili w ciągu ostatnich 10 lat, to ciągłe rozczarowywanie mnie. To właśnie skłoniło mnie do przejścia do Mercedes AMG, a następnie Porsche, a teraz rozważam GTR.
 
#21 ·
Dzięki wszystkim, to bardzo pomocne.

Nie kupię niczego od BMW. Jestem członkiem klubu BMW Car od 25 lat, ale wszystko, co zrobili w ciągu ostatnich 10 lat, to ciągłe rozczarowywanie mnie. To właśnie sprawiło, że przeszedłem do Mercedesa AMG, potem Porsche, a teraz rozważam GTR.
Cóż, zdecydowanie idziesz we właściwym kierunku.

Udanych łowów…
 
#19 ·
Dla mnie (Gunmetal GT-R z 2012 roku z modyfikowanymi naklejkami), prawie zawsze ktoś się do mnie uśmiecha i macha, gdy wychodzę. Pewnego dnia... 6 razy... między innymi samochodami, pieszymi i motocyklistami! Podoba mi się to i zawsze rozmawiam miło z zainteresowanymi ludźmi i odpowiadam na wszelkie pytania.
 
#20 ·
Większość OEM, ale ma wydech i skrzydło APR. Mogę spodziewać się co najmniej 3-5 osób na wycieczkę do miasta, które albo mrugają światłami, machają lub komentują „ładny samochód”, jeśli złapią mnie wysiadającego lub wsiadającego. Jak już wspomniano, tylko osoby, które znają GTR, będą to robić. Zdecydowanie nie tak dużo, jak jakikolwiek inny egzotyczny lub supersamochód.
 
#22 ·
ha..........ciekawe.

Miałem 16 premium i skończyłem z 16 Nismo. 80% czasu nikt nie wiedział, czym jest GTR.
Pasował jak każdy inny samochód.

Potem miałem entuzjastów, którzy prawie wypadali z samochodów, podążając za moim Nismo.

To loteria. Mój Turbo S przyciąga więcej uwagi.
 
#23 ·
Naprawdę nie uważam 911 za rzadki samochód, chyba że mówimy o GT3/RS, są one tutaj wszędzie w takiej czy innej formie.

Przejechałem się trochę M4 G82 mojego przyjaciela i ten samochód przyciąga wiele uwagi młodszej generacji.

Myślę, że wiele zależy od tego, gdzie mieszkasz i co jest powszechne w Twojej okolicy. Tutaj europejskie samochody są całkiem normalne (911, Lambo, Mclaren), ale japońskie samochody halo są dość rzadkie.
 
#26 ·
Mieszkam na Florydzie, gdzie 911 i Corvetty są na porządku dziennym, nawet jeśli chodzi o Turbo S' i Z06' (a wkrótce ZR1). Ale za każdym razem, gdy wyjeżdżam moim GT-R, ktoś zawsze się nim zachwyca. I co zaskakujące, nawet osoby niezainteresowane samochodami. Zdarzało mi się, że rodziny podchodziły do mnie na parkingach i stacjach benzynowych i mówiły mi, jaki to piękny samochód, a potem pytały, co to jest. Masz więc tę prawdziwą wdzięczność, a także tych, którzy wiedzą, czym jest GT-R. To ci drudzy mogą być irytujący. Dla mnie są to głównie ciężarówki, takie jak Raptory, które chcą udowodnić swoje osiągi, lub co gorsza, faceci (i dziewczyny) na motocyklach sportowych.
 
#27 ·
Tak, wczoraj usłyszałem "fajny samochód, stary" od gościa obok mnie na światłach. Samochód wciąż przyciąga uwagę jako rzadkość. Moja najlepsza historia z gapieniem się to facet w Hondzie obok mnie w korku. Pokazał mi kciuk w górę, a potem próbował zrobić zdjęcie telefonem. Robiąc to, uderzył w samochód przed nim, a potem pokazał mi środkowy palec, jakby to była moja wina!🤦
‍♂
 
#28 ·
Tak, wczoraj dostałem "fajny samochód, stary" od gościa obok mnie na światłach. Samochód wciąż przyciąga uwagę jako rzadkość. Moja najlepsza historia z gapieniem się to facet w Hondzie obok mnie w ruchu stop and go. Dał mi kciuk w górę, a potem próbował zrobić zdjęcie telefonem. Robiąc to, uderzył w samochód przed nim, a potem pokazał mi środkowy palec, jakby to była moja wina!🤦‍♂️
Wow, to w ogóle nie ma sensu. Ale prawdopodobnie ci sami ludzie w moim osiedlu, którzy rzucają mi spojrzenia, gdy przechodzę obok ich domu z moimi psami na smyczy, a ich psy nie są i właściciel musi za nimi biegać.
 
#30 ·
Cześć wszystkim, jestem tu nowy i zastanawiam się, czy mogę jeździć R35 jako codziennym autem w Minnesocie. W zeszłym roku miałem 991.2 Turbo S w kolorze Miami blue i uwielbiałem ten samochód, ale nie uwagę. Na naprawdę złą pogodę mam Subaru Outback, aby się wtopić, ale prawdopodobnie wyposażyłbym GTR w opony zimowe.

Jeśli chodzi o czynnik uwagi (lub jak powiedziała moja żona, "spektakl"). Na stacji benzynowej rozmawiając z innym entuzjastą motoryzacji, który zauważa mój samochód, uwielbiam takie spotkania! Ludzie robiący przypadkowe zdjęcia na autostradzie, nie jestem w to za bardzo wkręcony. (to się zdarzyło z moim 911)

Moje pytanie brzmi więc, czy R35 w dyskretnym kolorze, takim jak biały lub srebrny, może się wtopić? To tylko Nissan!? Czy też łudzę się, że będzie to kolejny spektakl, którym moja żona będzie gardzić.

Ostatnia uwaga, chcę samochód z późnego modelu, jak 2020 lub później, bez modyfikacji, a jeśli miałbym wybór, byłby to premium lub może fioletowy T-spec. Ale T-Spec może stworzyć taką samą sytuację jak 911, z której moja żona nie była zadowolona.

Dzięki, czekam na realne opinie z tej grupy na temat tego, jak wygląda dzień z tymi samochodami! Mam kilka innych starszych BMW w mojej kolekcji, a mój syn ma 2021 Civic Type R, a codziennym autem mojej żony jest 2017 Toyota Land Cruiser. Więc nie jestem obcy japońskim samochodom, ale jestem głównie fanem niemieckich samochodów.
Żartujesz sobie, jeśli myślisz, że gtr będzie miał mniej spojrzeń i zdjęć z autostrady niż twój Pcar.
 
#31 ·
W Michigan mój srebrny 09 jest znacznie przyjemniejszy w prowadzeniu niż mój corvette. Vette przy każdym światłach, stacji benzynowej czy parkingu był "chcesz się zamienić", "chcesz się ścigać" lub "podkręć obroty". Na szczęście GTR ma tego znacznie mniej. Najwięcej uwagi zwykle przyciągam na stacji benzynowej, co mi nie przeszkadza, ponieważ ci, którzy podchodzą, wydają się być naprawdę zaskoczeni, widząc samochód osobiście (zwykle po raz pierwszy w życiu). Jedynymi ludźmi na drodze, którzy wydają się zauważać, są młodzi dorośli lub entuzjaści, którzy nie rozpoznają go, dopóki nie będę blisko lub już ich nie minąłem. Każdy stan / miasto jest prawdopodobnie bardzo inny. W MI stary srebrny po prostu się wtapia, mimo że jest niezwykle rzadki w mojej okolicy.
 
#32 ·
In Michigan, my silver 09 is much more enjoyable to drive than my corvette was. The vette used to be "wanna trade", "wanna race", or "rev it up" every stoplight, gas station, or parking lot. The GTR has been much less of that thankfully.

The most attention is usually at the pump for me, which I don't mind because the ones that approach seem to be more genuinely surprised to see the car in person (usually for the first time ever). The only people on the road that seem to notice are young adults, or enthusiasts that don't recognize it until I'm close or already passed them.

Every state / city is probably way different. In MI, a old silver one just blends right in despite being exceedingly rare in my area.
Mieszkam w Melbourne na Florydzie i mogę miesiącami nie widzieć innego GT-R, chyba że wybiorę się na Cars & Coffee. Corvettes i Porsches zobaczysz codziennie. Wcześniej miałem C7 Grand Sport z 2019 roku i C8 Stingray z 2021 roku i rzadko byłem zauważany. GT-R jest zauważany cały czas, nawet przez ludzi, którzy nie są fanami motoryzacji. Ludzie podchodzili do mnie i mówili: "Kto, nie wiem, co to za samochód, ale jest piękny."
 
#33 ·
Mieszkam w Szwajcarii i codziennie widuję BMW i Porsche. Vette lub ogólnie amerykańskie samochody bardzo rzadko. Ale GTR-y widuję 2-3 razy w roku.
 
#34 ·
Mieszkam w Szwajcarii i codziennie widuję BMW i Porsche. Czasami Corvette lub ogólnie amerykańskie samochody, ale nie często. Ale GTR-y widuję 2-3 razy w roku
Ponieważ mamy tu na Florydzie przez cały rok wspaniałą pogodę, zobaczycie tu wiele Corvette i Porsche, zwłaszcza kabrioletów. Ale jeśli zobaczycie modele z najwyższej półki, takie jak 911 Turbo/Turbo S lub Corvette Z06 (a wkrótce ZR1), przeciętny Kowalski nadal zobaczy "tylko" Porsche i Corvette). BMW, MB i Audi są na pęczki, a większość to SUV-y lub sedany, i zazwyczaj nie są to wersje M, AMG ani RS. A jak już mówiłem, GT-R-y to rzadkość. Mówiąc o amerykańskich samochodach w Europie, kiedy stacjonowałem w południowych Włoszech na początku lat 90., miałem tam wysłanego mojego Buick Grand National z 1986 roku. To naprawdę przyciągało uwagę. Kiedyś zapłacono mi równowartość 250 dolarów amerykańskich za przewiezienie panny młodej, jej ojca i dziewczynki do chrztu na ślub kościelny. Ojciec pana młodego zapłacił i chciał duży czarny amerykański muscle car.
 
  • Like
Reactions: shawnb86